Mijn foto
Almere, Netherlands
www.my-delicious-cakez-nl

22 februari 2011

Mijn eerste blog over mijn taarten.

Ik heb dus een nieuwe passie gevonden. Namelijk taarten maken. Ik ben op 29 januari 2011, met mijn vriendin en buurvrouw Gracita, voor het eerst naar een basisworkshop taart decoreren gegaan. Ik was eruug tevreden over het resultaat en besloot gelijk wat dingen aan te schaffen. Nou, wat ik wat dingen noem is een heleboel dingen geworden. Er wordt zelfs al geklaagt dat ik zoveel taartspullen heb en dat die overal liggen. En dan heb ik nog lang niet alles wat ik wil hebben.

Tot nu toe heb ik al een aantal taarten gemaakt. Over de een ben ik meer tevreden dan over de ander, maar het begint te komen. Komende tijd wil ik nog veel taarten, en oja, cupcakes gaan maken. Ik heb inmiddels drie 'opdrachtjes' binnen, een prinsessentaart, een zwangere buiktaart en een flatgebouw. Ik hoop nog veel te kunnen oefenen en nog veel opdrachtjes te krijgen. Wie weet kan ik ooit "all the way" gaan en krijg ik mijn eigen cake boss programma. Haha

Mijn eerste zelf gedecoreerde taart. Deze heb ik op de workshop (29 januari 2011) gedecoreerd.



1 opmerking:

  1. Hallo Clynes.

    Jij hebt de smaak van de taart en het docoreren ook al aardig te pakken!!! Als je zo doorgaat heb je ook zo 100 taarten bij elkaar.
    Ik blijf je blog volgen...

    Groetjes Karin van Karin's taarten.
    (ook in Almere).

    BeantwoordenVerwijderen