Mijn foto
Almere, Netherlands
www.my-delicious-cakez-nl

24 februari 2011

Prinsessentaartje

Mijn nicht heeft mij gevraagd voor dinsdag een prinsessentaart en cupcakes te maken. Over de cupcakes maak ik mij geen zorgen, maar een prinsessentaart had ik nog nooit gemaakt. Het leek mij niet echt moeilijk, maar ik ga het risico niet lopen om tot het laatste moment te wachten en het er maar op te wagen. Ik had voor de cursus al geoefend om zo'n half ronde taart te maken en te bekleden. Dat ging goed. Maar ja, ik zou geen Clynes heten als ik niet ga voor het beste. Van mijn grote liefde heb ik in plaats van een vslentijnskado wat centjes gekregen om taartspulletjes te halen. Ik zat te denken wat ik echt wilde hebben. Als ik de prinsessentaart zou maken met de halve bol betekende dat dat ik altijd 2 taarten moet bakken, want de halve bol is net iets te laag. Het zou wel kunnen, maar ja als je het goed wilt doen vind ik het persoonlijk mooier als het wat hoger is. Dus ik ging naar mijn favoriet winkeltje (die net geopend is maar nu al binnen is dankzij mijn aankopen, haha). Van mijn kadogeld heb ik mijn speciale prinsessenbakvorm gehaald. Is wel prijzig voor zo'n ding, maaaaarrrrrrr het resultaat mag er zeker wezen. En Suus, ik ben nog lang niet klaar met het aanschaffen van taartspulletjes. Ik ga voor het eerst officieel mijn voorraad inslaan binnenkort aangezien er drie opdrachtjes binnen zijn gekomen. Maar nu gaat het om de prinessentaart. Hieronder dan de foto's van mijn eerste prinsessentaart:




Geen opmerkingen:

Een reactie posten