Mijn foto
Almere, Netherlands
www.my-delicious-cakez-nl

3 maart 2011

Mijn tweede opdracht

Ja ik had weer een opdracht. Dat was de flattaart. Helemaal tevreden was ik in eerste instantie niet. Ik merk toch wel dat mijn 'technische' inzicht mij in de steek heeft gelaten. Ik moest voor het eerst een vierkante taart bekleden. Op zich niet zo erg, maar ik had twee taarten op elkaar gestapeld en ook nog eens 3 keer gevuld. Normaal heb je 1 taart die twee keer gevuld wordt. Dus dit was een zware en ook nog eens een hoge taart. Achteraf had ik het beter in twee keer kunnen bekleden, dus taart voor taart. Degene voor wie ik de taart heb gemaakt heb ik van te voren duidelijk gezegd dat ik een beginneling ben en geen cakeboss taarten nog kan maken. Een ronde taart of een prinsessentaart lukt mij al aardig, is het niet? Maar dit was weer eens een uitdaging. Uiteindelijk ben ik wel tevreden, maar het kan de volgende keer anders. Ik weet nu waar ik op moet letten. Het moet dus een flat voorstellen, blok 1A. De flat waar de opdrachtgeefster woont. De opdrachtgeefster eet elke maand met haar medeflatbewoners. Ze zijn met z'n achten. Zij hebben elke keer een andere thema. Deze maand was de thema taart. Je hebt taarten in verschillende vormen en smaken, zoals bijvoorbeeld een hartige taart en een slagroomtaart. Mijn 'taartje' komt als laatste bij de koffie. Nou ik ben benieuwd want dit taartje is een zware en volgens mij wel goed gevulde taart met een heerlijke bosvruchtencreme en banketbakkersroom. Ze zullen hem wel niet bij de koffie op krijgen. Nou je weet nu dat het dus een flat voor moet stellen he? Haha. Hier komt tie dan:




Als het niet lekker was hadden de 8 eters na een volledige diner de taart nooit tot zover gegeten, hihi. Deze taart was namelijk het toetje, de afsluiting van de avond.

Ik heb nadat ik de taart heb overhandigd feedback van mijn opdrachtgeefster gekregen. Ze zit alleen maar te stralen en te zeggen dat ze hem echt geweldig vind. Ze is er echt blij mee en vind het super mooi geworden. Nou pffff gelukkig maar.

1 opmerking:

  1. De taart was echt de perfecte afsluiting van het etentje van het blok, op 5 maart 2011.
    Ontzettend bedankt en heel veel succes met deze leuke nieuwe passie.

    Blok A1 van de Limos in Nijmegen
    Inge

    BeantwoordenVerwijderen