Mijn foto
Almere, Netherlands
www.my-delicious-cakez-nl

8 maart 2011

Mijn vierde opdracht.....

Is een klustaart. Een collega van mij zou haar zwager en schoonzus helpen die aan het klussen was. Zij zou helpen met verven. Ze is ziek geworden waardoor zij niet kon helpen met klussen. En als troost hiervoor vroeg zij mij een taart te maken. Het maakte niet uit hoe of wat. Of ik er misschien iets op kon zetten van klusteam en een kwast of zo. Een collega van mij zag het in eerste instantie niet? Het is een wit t-shirt die boven de rug uitsteekt, een spijkerbroek en gereedschapsriem met werktools. Eigenlijk wilde ik nog een gleufje maken, zoals je bij bukkende bouwvakkers ziet, maar de taart is niet van de collega zelf. Ik ken de mensen niet aan wie zij de taart gaat geven dus heb ik het risico maar niet genomen.Nou hier komt tie dan:
Ik ben benieuwd wat ze ervan zal vinden. Zelf vind ik het leuk geworden!


1 opmerking:

  1. Ik had je gevraagd een taart te maken naar eigen inzicht binnen het thema klussen en hij is geweldig geworden!!! Ik ben er superblij mee en mijn schoonzus en zwager vonden ''m ook geweldig! Ik heb vandaag gehoord dat ie heel lekker was dus ga zometeen maar eens een stukje proeven voordat ie helemaal op is! :-)

    BeantwoordenVerwijderen