Mijn foto
Almere, Netherlands
www.my-delicious-cakez-nl

10 april 2011

MyDeliciousCupcakezzz!

Mijn broertje en zijn gezin komen vandaag gezellig langs. Mooi weer, lekker eten, maar ook iets lekkers voor ervoor en er na natuurlijk. Dus dacht ik aan cupcakes. Het zijn gekleurde cupcakes.
Het beslag heb ik voor zien van een kleurtje.

Het beslag is met een spuitzak in de cakecupvormpjes gespoten.


Na het bakken zien de cupcakejes er zo uit

Daarna is er een toefje aardbeiencréme opgespoten


Als het lente is denk ik altijd aan het liedje: Het is lente in de ogen van de tandartsassistente........ Dus heb ik wat lente cupcakejes gemaakt


De lente cupcakejes heb ik gevuld met chocola. Ze zijn gedecoreerd met marsepein




De overige 4 cupcakejes heb ik afgesmeerd met chocola en besprenkeld met gekleurde suiker.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten