Mijn foto
Almere, Netherlands
www.my-delicious-cakez-nl

6 mei 2011

Mijn eerste stapeltaart

Vandaag heb ik mijn eerste stapeltaart gemaakt. Het was overigens ook de eerste keer dat ik twee taarten op één dag heb bekleed. Ik moet zeggen dat het mij erg mee viel. Ik heb morgen een workshop bij Junglefrog om te leren hoe ik mijn taarten mooi kan fotograferen. Deze workshop heb ik van mijn collega gekregen die mij mijn eerste opdracht gaf, de flattaart. Ik wilde in eerst instantie een dummie (neptaart van piepschuim) bekleden, maar dat lukte niet echt. Dus dacht ik dan maak ik een echte taart. Een stapeltaart stond al een tijdje op mijn verlanglijst. nou dan maar een stapeltaart. Ooh en Moederdag in de aantocht. Dus ik heb er een Moederdagstaart van gemaakt. Ik ben tevreden over het eindresultaat. De bovenste taart is gevuld met Aardbeien créme en witte chocola die ik groen gekleurd heb en kleine zachte chocolade bolletjes. De kleur van de biscuit is trouwens paars.
De onderste taart is gevuld met aardbeien créme met banketbakkersroom. Ik ben benieuwd hoe het smaakt. De foto's van de workshop komen op de blog. Ik ben ook benieuwd naar de workshop van Junglefrog.



















Geen opmerkingen:

Een reactie posten