Mijn foto
Almere, Netherlands
www.my-delicious-cakez-nl

15 mei 2011

Taartjes voor Jenay

Jenay is vandaag 8 jaar geworden. Dinsdag is het kinderfeestje, maar ik moet maandag werken. Dus hebben mama van Jenay en ik afgesproken dat ik de taart zondag zou maken. Met de vorige taart hebben ze bijna een week gedaan. Nou! Dilemma!!!! Moeder wilde mokka, maar dochter houdt van chocola. Ik heb er toen maar twee taarten van gemaakt. De kleine met de 8 erop is gevuld met chocola en aardbeien créme au beurre met daarop een beetje chocoladebolletjes en de grote met mokka en vanille créme au beurre.
Ik ben benieuwd hoe ze hem vinden smaken.

Kleine taart












Grote taart













 






De foto's zijn niet zo scherp zie ik achteraf. Nou ja. Gaat om het idee!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten