Mijn foto
Almere, Netherlands
www.my-delicious-cakez-nl

24 juli 2011

Taarten voor Juan Carlos (3)

Morgen is de verjaardag van Juan Carlos. Thema: Diego en voetbal. Voor grote taarten heb ik Diego als thema gebruikt en voor het meptaartje van JC en de cupcakes heb ik het thema voetbal gebruikt. Ik vind ze leuk geworden.








+






Baby Jaguar
=





























Het meptaartje





Ik ben niet echt een ster in het maken van foto's dus dingen lijken schuin te staan maar dat is niet zo. Het is de manier waarop ik sta en de manier waarop ik de taart neerzet. Op de een of ander manier gaat dat vaak niet samen. Mijn camera staat nu beneden om mooiere foto's te maken. Echter toen ik hem gisteren wilde gebruiken was de batterij leeg. Het is ook iets omslachtiger omdat als ik foto's op mijn telefoon maak ik ze direct op mijn blog kan plaatsen. Voor de camera moet ik ze eerst kopiƫren naar de pc en dan kan ik ze pas op mijn blog plaatsen. Vandaar de wat schuine foto's dus.

1 opmerking:

  1. De taart was heerlijk iedereen vond het lekker en super mooi en Jc vond de taart met jaguar de mooiste en wil vandaag nog een stukje maar alleen v die taart zegt hihi gelukkig hebben we nog stukje over .. Ik vond het ook lekker ik had v mezelf een cupcakje en chocotaartje bewaard maar die heeft iemand gewoon v me gestolen :( volgende keer maar weer proberen het was heerlijk we hebben ons adresje gevonden:) dank je voor de mooie taarten en het ritje Apeldoorn xgroetjes Denise

    BeantwoordenVerwijderen