Mijn foto
Almere, Netherlands
www.my-delicious-cakez-nl

20 maart 2011

Mijn eerste zwangere buik taart (opdracht)

Hierbij mijn eerste zwangere buik taart voor de zus van mijn collega. Haar zus weet nog niet wat het wordt en noemt haar kindje Stampertje (Bambi). De vraag van mijn collega was of ik de helft van de taart roze en de helft blauw kon doen en er Stampertje op kon zetten of misschien een tekening. Er zijn weinig goede tekeningen te vinden van stampertje die gepuzzeld kunnen worden en de tekening die ik had was te groot voor de taart. Vandaar alleen de naam. Maar ik vind hem leuk geworden. Jij ook? Het leuke van deze taart is dat er in principe 3 verschillende vullingen in kunnen (in allebei de borsten een andere vulling en in de buik een andere vulling). In deze taart heb ik er twee gedaan. In beide borsten zit een laagje banketbakkersroom en een laagje naturel créme au beurre (botercréme) met een heel klein beetje fijngesneden mandarijntjes. In de buik zit een laagje bankbakkersroom en een laagje aardbeien créme au beurre met een klein beetje fijngesneden verse aardbeiden.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten