Mijn foto
Almere, Netherlands
www.my-delicious-cakez-nl

30 april 2011

Decoratieset

Ik was vandaag in Amsterdam Noord. De vrouw van mijn neef heeft mij al meerdere keren gezegd dat er een leuk winkeltje zit dat Big Bazar heet (kan zijn dat ik de naam verkeerd schrijf). Ik zag dat winkeltje bij toeval en stapte er binnen. Mijn man wees mij op een cupcakestandaard, maar mijn oog viel op iets heeeel anders. Ik ben al een tijdje op zoek naar decoratieflesjes om koekjes mee te versieringen. Je doet in die flesjes icing en spuit deze op de koekjes. Het lijkt mij makkelijker dan met een spuitzak. Nou deze kwam ik er dus tegen:








De decoratieset bestaat uit 5 flesjes, een spatel en spuitmondjes.




De spuitmondjes zien er een beetje goedkoop uit in vergelijking met de Wilton spuitmondjes, maar dat geeft niet. De spuitmondjes van Wilton passen er namelijk ook op ;-). Ik heb de set nog niet uitgeprobeerd, maar wilde deze wel alvast laten zien.




De gele fles is met de standaard spuitmond, de rode met de Wilton spuitmond. De set kost
€ 3,99.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten