Mijn foto
Almere, Netherlands
www.my-delicious-cakez-nl

26 april 2011

Yeah! Geslaagd!

Voor de zus van de moeder van de jongen voor wie ik de Niketaart had gemaakt :-) heb ik onderstaande taart gemaakt. Ze kwamen de Niketaart halen en de zus vond hem erg mooi. Ze gaf aan dat ze geslaagd was voor haar Master, richting Marketing en dat zij op haar werk moest trakteren. Of ik niet ook een taart voor haar wilde maken. Ja, natuurlijk. Voor wanneer? Voor 5 dagen later. Of het niet kort dag was. Eigenlijk wel, maar ik vond het wel leuk. Het moest de kleur roze hebben van mijn aardbeien créme au beurre en mokka vulling. Ik moest de kleur mengen. Ik had nog nooit een kleur op 'bestelling' gemaakt. Dus ik begon met de kleur Soft Pink omdat ik marsepein gebruikte. De kleur van de kleurstof was precies de kleur die ik nodig had. Maar toen ik het beetje marsepein, waarvan ik een stukje voorkleurde, kleurde met Soft Pink werd deze knal roze. Ahum. Ik heb toen een klein beetje marsepein gepakt en de kleur Ivory van Wilton gebruikt. Maar ook dat was niet de goede kleur. Ik heb toen maar het knalroze stuk, de Ivory en de grote stuk marsepein door elkaar gekneed en ja hoor daar kwam de roze uit die ik nodig had. Ik heb er geen kleurstof meer aan toegevoegd. Uiteindelijk is dit de taart geworden:

Op deze kant staat het woord Marketing!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten