Mijn foto
Almere, Netherlands
www.my-delicious-cakez-nl

25 juni 2011

Twee puzzeltaarten

Voor twee meiden twee taarten. Thema Dora en Topmodel. Uuuhhhh Dora had ik nog nooit gedaan dus uuuhmm mocht het ook een Hello Kitty taart zijn???? Nou liever niet, maar als het echt niet zou lukken dan moest het maar. Maar ik wilde de moeder niet teleurstellen en ben begonnen met het puzzelen van Dora. Ik was er erg blij mee. Daarna een Topmodel. Ik had afgesproken dat dat een print/sheet (eetbare papier met plaatje of foto erop) zou worden. Maar toen ik dat bij de Dora taart voorstelde merkte ik dat moeder daar niet zo happig op was. Dus ik ben hier ook meer gaan stoeien en heb een Topmodel gepuzzeld. Als mijn dochters de puzzels zouden 'goedkeuren' dan wist ik dat ik goed zat. Ze waren tevreden en vroegen zich af of ik ze wel had gemaakt.
hmm ok. Nou hier de foto's. Vader was tevreden toen hij ze kwam halen.































Geen opmerkingen:

Een reactie posten