Mijn foto
Almere, Netherlands
www.my-delicious-cakez-nl

20 april 2011

MyDelicious Push Up Cakez

Het is een nieuwe rage. Ik heb nadat ik de Niketaart gemaakt heb nog wat biscuit over. Daarmee heb ik onderstaande push up cakes gemaakt. Ken je de plastic houdertjes nog van vroeger. Daarin werden ijsjes verkocht. In de push up cakes doe je een laagje biscuit en een laagje vulling, in wat voor smaak je maar wilt. Je krijgt er een leuk effect van, vooral als je verschillende kleurtjes gebruikt. Ik had twee kleuren tot mijn beschikking om te oefenen. De vulling is van friszure aardbeien créme au beurre (botercréme).




Volgende keer maak ik het biscuit wat kleiner zodat er meer laagjes in kunnen, maar voor een eerste keer goed gelukt en de buren hebben wederom gesmuld.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten